Chì hè megliu, una buttiglia di vetru o una buttiglia di plastica

★ Avantages è disadvantages di buttigli di plastica
vantaghju
1. Comparatu cù i prudutti di vetru, i buttigli di plastica anu una densità chjuca, un pesu ligeru, una trasparenza regulabile, ùn sò micca faciuli di rompe, sò cunvenuti per u almacenamentu è u trasportu, è sò cunvenuti per i cunsumatori.2. L'buttiglia di plastica hà una bona resistenza à a corrosione, resistenza à l'acidu è alkali, resistenza à l'impattu, forza meccanica alta, moldura faciule è bassa perdita di produzzione.3. I prudutti di plastica sò faciuli per esse culurati, è i culori ponu esse aghjustati secondu i bisogni, chì hè più faciule per risponde à i bisogni di u disignu di l'imballa.4. Comparatu cù buttigli di vetru, u costu di buttigli di plastica serà relativamente bassu.
carenza
1. I materiali plastichi sò faciuli di reagisce cù i cusmetichi è causanu a deteriorazione di i cusmetichi.2. A buttiglia di plastica hè faciule di trasportà l'electricità statica è a superficia hè faciule per esse contaminata.3. I cuntenituri di imballaggi di plastica ùn sò micca amichevuli di l'ambiente, è i scarti pruvucarà a contaminazione ambientale.4. I cuntenituri di imballaggi di plastica parevanu relativamente boni in tuttu, è ùn sò micca adattati per e linee high-end.

★ Vantaghji è disadvantages di buttiglia di vetru
vantaghju
1. A buttiglia di vetru hà una bona stabilità è a pruprietà di a barriera, ùn hè micca tossica è senza gustu, ùn hè micca faciule per reagisce cù i prudutti di cura di a pelle, è ùn hè micca faciule di deteriorate.2. A trasparenza di a buttiglia di vetru hè bona, è u cuntenutu hè chjaramente visibili.A "bellezza + effettu" trasmette un sensu di altu livellu à i cunsumatori.3. A buttiglia di vetru hà una bona rigidità, ùn hè micca faciule di deformazione, è hè più pesante.I cunsumatori anu più pesu in e so mani, è si sentenu più materiale.4. A buttiglia di vetru hà una bona toleranza di a temperatura, chì pò esse sterilizzata à alta temperatura o almacenata à bassa temperatura;A buttiglia di vetru hè più còmuda è accurata da a buttiglia di plastica per a disinfezione.5. A buttiglia di vetru pò esse riciclata è reutilizata, è ùn hà micca contaminazione per l'ambiente.

carenza
1. A buttiglia di vetru hè fragile, faciule da rompe, è difficiule di almacenà è di trasportu.2. I buttigli di vetru sò pisanti è caru per u trasportu, in particulare per e-commerce express delivery.3. U prucessu di buttiglia di vetru cunsuma assai energia è contamina l'ambiente.4. Comparatu cù i buttigli di plastica, i buttigli di vetru anu un rendimentu di stampa poviru.5. In cunfrontu cù i buttigli di plastica, i buttigli di vetru anu un costu altu, un altu costu di apertura di muffa è una grande quantità di ordine.


Tempu di Postu: Nov-23-2022